Retourneren in onze winkel.

In onze winkel voorzien we u van een persoonlijk advies. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over het gekochte product. Dat vinden wij vervelend en daar willen we u graag bij helpen.

  • Is uw product technisch niet in orde? Dan valt dit onder de garantieregeling en helpen we u graag met een passende oplossing.
  • Binnen 14 dagen kunt u altijd komen ruilen.
  • Graag ontvangen wij het product in de originele verpakking retour.

Retourneren van uw online bestelling.

Via de webwinkel kunt u, zonder het persoonlijk advies van een verkoper, een product bij u thuis laten bezorgen of afhalen in onze winkel. Daarom kunt u bij een aankoop op luckyhorses.nl binnen 14 dagen na levering nog retour melden zonder opgave van reden.

  • Bekijk het product zoals u dat in onze winkel zou kunnen doen.
  • Haal het product gerust uit de verpakking en bekijk het, maar gebruik het niet onnodig.
  • Bevalt het niet? Binnen 14 dagen kunt u zonder opgave van reden ruilen of retourneren.
  • Bij voorkeur ontvangen we het product terug in de originele verpakking.
  • Komt het even niet uit om het artikel zelf te retourneren in de winkel of is het product te groot om per post retour te sturen? Neem contact met ons op voor het maken van een retourafspraak. De kosten die hieraan verbonden zitten verschillen per product, maar zijn maximaal 30,-
  • Na melding van het retour heeft u nog 14 dagen om het product te retourneren.
  • Wilt u niet ruilen, maar uw geldbedrag voor uw online aankoop terug? Zo snel mogelijk, echter uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding ontvangt u het geld retour.

Retourneren kan uitsluitend bij onze winkel. De contactgegevens vindt u op de factuur. U krijgt het aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten, teruggestort op uw bankrekening. Wanneer u er voor kiest om het product per post te retourneren, dan zijn de kosten voor het retourtransport voor uw eigen rekening. Vermeld in ieder geval uw ordernummer of factuurnummer voor snelle opvolging! Liever even persoonlijk contact? Als u een reactie achterlaat via ons contactformulier, nemen wij contact met u op.

Belangrijk:

Mocht uw product niet goed werken, dan valt dit uiteraard onder de wettelijke garantieregeling, we helpen u graag met een reparatie en of vervanging. Blijkt uw aankoop bij retourneren vies of beschadigd door gebruik? Dan zijn we genoodzaakt om een schadevergoeding in rekening te brengen. Deze is afhankelijk van de situatie, voor meer informatie kunt u terecht bij onze winkel.

Mocht u uw aankoop willen retourneren, maar levert u deze incompleet aan? Dan maken wij het apparaat compleet en zijn de kosten hiervan voor uw rekening. Mochten deze producten bij aankoop niet in de verpakking hebben gezeten, dan helpen we u en bestellen we deze voor u.

Zelf retourneren
Als u ervoor kiest het product per post te retourneren, en er gaat iets mis in termen van kwijtraken of  ontstane schade aan het artikel, is dit risico voor u. Daarom adviseren wij u de producten retour te komen brengen in onze winkel of de winkel te contacten voor een retouropdracht.